Overslaan en naar de inhoud gaan

Telco’s houden vast aan klassieke callcenters

Hoewel telecomgiganten als Ben en Dutchtone het financiële belang van adequate klantenservice erkennen, investeren ze niet in moderne, op nieuwe mobiele internetcommunicatietechniek gebaseerde systemen voor selfservice en e-commerce. Kleinere concurrenten als Vodafone, Mobistar en Telecom Italia doen dat, op beperkte schaal, wel. Onder meer door de software van Netonomy te implementeren.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Ben en Dutchtone kiezen voor versterking van de klassieke callcenterbenadering met nieuwe CRM-systemen van Newtel Essence en Aspect. KPN Mobile zegt te werken aan aanpassing van het eigen bestaande klantrelatiesysteem.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in