Overslaan en naar de inhoud gaan

Tussen IT en gebruikers is altijd een spanningsveld

Voor het gesprek met Dick Jansen gaan we naar een café, want daar kan hij rustig praten. Op zijn werk wordt hij voortdurend gestoord. Ook al werkt hij al lang niet meer op de helpdesk. "Veel mensen hebben mijn telefoonnummer en gaan wel eens buiten de procedures om. Eigenlijk zou ik ze niet moeten helpen, maar ja... Een voordeel is dat ik hén ook goed ken en dus kan inschatten wanneer iets echt belangrijk is!"
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in