Overslaan en naar de inhoud gaan

Vergeet de aanbieding niet

Microsoft heeft in samenwerking met Media Cart Holdings een winkelwagendisplay-systeem ontwikkeld. Met het systeem kunnen speciale klantenkaarthouders thuis op een website inloggen om hun boodschappenlijstje samen te stellen. Vervolgens gaan ze naar de winkel, halen hun kaart door de MediaCart-console en hun lijstje verschijnt op het scherm. Daarna wordt de klant via het beeldscherm door de supermarkt geleid naar de noodzakelijke producten. Deze worden namelijk voorzien van RFID-data.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Als de boodschappen in de winkelwagen gaan, worden de prijzen opgeteld en de artikelen afgestreept. Is de klant klaar, dan wordt er automatisch afgerekend. Naast de lijstjes is het de bedoeling om de laatste aanbiedingen op de schermen te tonen.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in