We worden nog steeds digitaler

Weliswaar zijn ouderen iets minder geïnteresseerd in de nieuwste generatie producten en stappen later in, maar het blijkt dat ook een groot deel van deze doelgroep mee zal gaan in de digitale ontwikkeling.
Ongeveer de helft van de internetters luistert wel eens naar de radio via internet en circa een derde kijkt wel naar TV op deze wijze. Het gebruik van het internet voor deze communicatiemiddelen wordt vaker toegepast door jongeren, maar dat wil niet zeggen dat ouderen dit niet gebruiken. Circa één op de drie internetters van 55 jaar of ouder luistert naar de radio via internet en bijna 30 procent kijkt wel eens op deze manier naar TV. Zo'n 60 procent van alle internetters neemt deel op een netwerksite. Dit percentage daalt naarmate de consument ouder wordt, maar boven de 55 jaar maakt nog steeds 40 procent gebruik van een dergelijke site om met anderen te communiceren. Inmiddels wordt het bewerken van foto's door circa tweederde van de internetters gedaan (door 50-plussers 55 procent).
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee