Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Zakelijke klanten kijken niet op een paar centen’

Trots toont directeur Edward van de Zande van Attingo het gloednieuwe Communication Centre. In niets lijkt het op een Business Center zoals die in de meeste luchthavens te vinden zijn. “De balie heeft eerder iets van een snackbar met borden waarop je meteen kunt zien wat er te doen of te koop is”, zegt Freek Vermeulen, manager Entertainment & Services van Amsterdam Airport Schiphol.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in