Overslaan en naar de inhoud gaan

Complexiteit is ouderwets

Onze wereld verandert in een enorm tempo. En het gaat alleen maar harder. De technology push, de information push en de social push bieden onder­nemingen tal van nieuwe mogelijk­heden. En dat houdt vooralsnog niet op. Als gevolg daarvan wordt alles goedkoper, sneller, beter, kleiner, slimmer, opener en eenvoudiger. En dat heeft ingrijpende gevolgen.
Hackathon
© Jurriaan Kamer
Jurriaan Kamer

We zijn inmiddels zo gewend aan Google, Facebook en Apple, dat die partijen de norm zijn geworden. We verwachten van iedereen de eenvoud van Apple, de alomtegenwoordigheid van Google, de inhoudelijke rijkdom van YouTube, de intelligentie van Amazon, de directheid van Twitter, de klantervaring van Uber en het persoonlijke van Facebook. Natuurlijk, onderscheidend vermogen is belangrijk. Daarom komen klanten naar je toe. Maar niet aan deze verwachtingen voldoen, creëert onderscheidend onvermogen. Dan lopen klanten bij je weg. Voor onderscheidend vermogen ligt de lat nog veel hoger.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in