Overslaan en naar de inhoud gaan

Betere support voor open source

Een van de opvallendste veranderingen vanuit klantperspectief is dat ondersteuning voor een reeks van meer dan honderd open-sourceapplicaties voortaan op basis van resultaatverplichting (SLA’s) wordt geboden. Tot dusverre ging Capgemini’s support op het gebied van open-sourceapplicaties niet verder dan ‘best effort’.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Jeroen Simons, sectormanager Public Capgemini Nederland: “Bij de inzet van open-sourcesoftware wordt vrijwel altijd op een beheerprobleem gewezen, bijvoorbeeld door overheden die open source serieus overwegen. Wie spreek je aan op het moment dat het pakket stukgaat of problemen geeft? Daarbij spelen twee problemen: je moet weten welk onderdeel van de totale oplossing de problemen veroorzaakt en je hebt daar vervolgens een dienstverlener bij nodig die de support kan leveren.”

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in