Overslaan en naar de inhoud gaan

Github sluipt het bedrijfsleven binnen

Zie hier de paradox. Voor sommigen is GitHub een fenomeen, anderen hebben nog nooit gehoord van het bedrijf – of is het eigenlijk meer een beweging? Die paradox is ontstaan doordat GitHub voor zijn groei nooit marketing nodig heeft gehad. Zelfs nu het platform een enterprisevariant kent, zijn het vooral de ontwikkelaars zelf die hun bazen overtuigen dat ze in zee moeten gaan met GitHub. “Onze verkopers gaan het liefst naar de kantine van bedrijven.
github
© GitHub
GitHub

Vrijwel het enige dat ze hoeven doen, is stickers neerleggen”, zegt Kakul Srivastava, vicepresident productmanagement bij het bedrijf. “Daarna zie je een virale groei. Een team ziet dat een ander team GitHub gebruikt en wil dat dan ook. Onze groei gaat heel organisch.”

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in