Overslaan en naar de inhoud gaan

Snelgroeier: 10 tot 15 releases per dag, ook tijdens topdrukte

Topdrukte was er normaal gesproken voor Sendcloud in november en december, tijdens Black Friday en de feestdagen. Dit jaar kwam de drukte al in maart, toen door de coronacrisis mensen thuis kwamen te zitten. Massaal werd er online gewinkeld, met alle gevolgen van dien voor het verzendplatform.
Tim Drijvers, CTO van Sendcloud
© Sendcloud
Sendcloud

“De drukke periodes zijn goed voorspelbaar, dus we houden daar rekening mee”, vertelt CTO Tim Drijvers van Sendcloud aan AG Connect. Het ontwikkelteam past continuous integration and continuous delivery (ci/cd) toe waardoor er de hele dag updates aan het platform worden doorgevoerd. “Vorig jaar Kerst waren we daarmee wat voorzichtiger door die drukte.”

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in