Overslaan en naar de inhoud gaan

Digitalisering: de hype voorbij

Na alle wilde ideeën en plannen rond digitalisering staan we aan de vooravond van de desillusie. Zo gaat het altijd, is de boodschap van Peter Sondergaard, hoofd research bij Gartner tijdens het jaarlijkse Symposium ITxpo-evenement. Maar digitalisering gaat niet voorbij. Dus tijd voor handen uit de mouwen en zet je schrap. Zo kom je als eerste en het best uit de strijd.
Shutterstock
© Shutterstock
Shutterstock

Uiteindelijk krijgt elke industrietak te maken met een radicale verandering, hoe onlogisch dat ook lijkt. Denk aan een paar jaar terug: het kopen van kleding leek wel het laatste wat online zou gebeuren. Je wil immers het materiaal voelen, passen en vergelijken.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in