Overslaan en naar de inhoud gaan

EDS vecht ook in Nederland voor positie in BPO­markt

De receptieruimte van EDS in Capelle aan den IJssel ademt eenvoud uit. Alles netjes, maar zeker niet chique. Een bedrijf dat op zijn prestaties beoordeeld wil worden, niet op de grandeur van het entree? "Ja, dat is wel een beetje zo", zegt de vorig jaar aangetreden algemeen directeur Nederland, Coks Stoffer. "Maar het is ook een signaal naar de klant. Die zoekt ons in de regel op omdat hij iets aan z’n kosten wil doen. Dan wil je als aanbieder natuurlijk laten zien dat je ook op die lijn zit.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

"

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in