Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Nederlandse e-commerce-markt niet geëmancipeerd’

Volgens Renske Ellens, senior onderzoeker bij IDC Benelux, is dit voornamelijk te verklaren door het feit dat vrouwen nog altijd veel minder betrokken zijn bij het Nederlandse arbeidsproces dan mannen. “Aangezien vooral mensen met een fulltime baan – mannen dus – in het bezit zijn van een creditcard, en dit nog altijd het meest gebruikte betaalmiddel is op internet, doen voornamelijk mannen aankopen op internet”, licht Ellens toe.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in