Overslaan en naar de inhoud gaan

Aspa: in 2003 80 procent omzet via Internet Ordners, pennen en papier steeds vaker digitaal

Adriaan Spaander had ernstige twijfels over de aanpak van zijn werkgever. Dus begon hij zijn eigen kantoorboekhandel die wél rekening hield met de wensen van de klanten. De jongeman had in 1923 niet kunnen bevroeden dat die onderneming, Aspa, nog eens zou uitgroeien tot een concern met een omzet van 2 miljard. Nog minder zou hij begrijpen van de communicatiesystemen waarmee de klanten nu hun bestellingen doen.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Maar onder de klanten van Aspa zijn tegenwoordig grote ondernemingen met tientallen vestigingen. Door eigentijdse communicatielijnen naar Aspa rekenen ze af met de vele dure voorraden kantoorartikelen waarvan een deel maar lag te verstoffen, terwijl soms ook wéken moest worden gewacht op die ordners, pennen of perforator.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in