Overslaan en naar de inhoud gaan

HP wil zich profileren op markt voor notebooks

De sfeer was upbeat, vorige week in het Grand Hyatt in het hartje van San Francisco, waar Hewlett Packard zeven nieuwe notebooks lanceerde, samen met een nieuwe reclamecampagne van Goodby, Silverstein & Partners, die het Amerikaanse bedrijf nadrukkelijker op de kaart moet zetten als leverancier van notebooks. "Dell heet goedkoop te zijn, maar wij bieden een betere prijs/kwaliteit verhouding", aldus Tony Bradley, hoofd van de Personal Systems Group, tijdens de HP Mobility Summit.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in