Overslaan en naar de inhoud gaan

Onlineadvertentiemarkt groeit langzamer

De onlineadvertentieuitgaven in de VS zijn het afgelopen halfjaar minder toegenomen dan in dezelfde periode vorig jaar. Maar de markt is nog wel groeiende.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Volgens onderzoek van het Interactive Advertising Bureau (IAB) is het afgelopen halfjaar 10 miljard dollar uitgegeven aan online advertenties. In vergelijking tot de eerste helft van 2006 is dat een toename van 26,4 procent. Het is echter wel een kleinere groei; in de eerste helft van 2006 was namelijk een groei te zien van 37 procent ten opzichte van dan de eerste helft van 2005.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in