Overslaan en naar de inhoud gaan

Brit wil wel mobiel breedbandvermaak

Britse consumenten blijken geïntereseerd in het bekijken van mobiele video maar willen er niet te veel voor betalen. Dat blijkt uit twee onderzoeken waar de Financial Times over bericht.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

O2 verzorgde samen met het zendbedrijf Arqiva voor een groep van 375 abonnees 24 uurs televisie op 16 kanalen. Gemiddeld keken zij drie uur tv per week met uitschieters naar vijf uur. 83 Procent van hen was tevreden met het gebodene. Ruim driekwart was van plan zich binnen twaalf maanden te abonneren op een dergelijke dienst.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in