Overslaan en naar de inhoud gaan

Internet wint bij jongeren van TV

Jongeren tussen de 15 en 24 jaar zijn per dag 2,5 uur actief op internet met MSN’en, mailen, gericht site bezoek, surfen en het downloaden van muziek. bijna zes op de tien maakt gebruik van een webcam. Daarbij hebben ze vaak ook nog de televisie een zelfde tijd aan staan, maar meer als achtergrond. De tijd die ze daadwerkelijk aan het TV-kijken besteden is een uur en drie kwartier. Uit het onderzoek van newrulez, een dochter van de Ilse mediagroep, blijkt dat radio ook nog populair is.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Jongeren weten hun stations te vinden via internet, iPod en mp3speler en ook via hun mobieltje.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in