Overslaan en naar de inhoud gaan

Dell reorganiseert support services

Door de reorganisatie ontstaan twee nieuwe services: Dell ProSupport voor IT’ers en ProSupport voor (niet IT)eindgebruikers. IT-personeel krijgt sneller toegang tot relevante ondersteuning, zonder eerst door een ellenlang keuzetraject te hoeven lopen.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Niet IT’ers zullen voortaan toegang krijgen tot applicatie- en configuratieassistentie voor hun apparatuur. Dell heeft niet bekend gemaakt hoeveel personeel voor de gereorganiseerde servicetak nodig is. Reden kan zijn dat er op 28 februari (winst)cijfers worden verwacht. Volgens Brian Goff van Dell Australië is er echter meer personeel dan een jaar geleden en is het bedrijf op het moment zelfs aan het werven. Klanten die al gebruik maken van Dell’s Gold Technical support pakket hoeven niet extra te betalen voor de voordelen van ProSupport.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in