Overslaan en naar de inhoud gaan

EBay gaat klanten 'live' te woord staan

EBay gaat gebruikers rechtsreeks te woord staan door een live-chat functie toe te voegen aan de omvangrijke veilingsite. Hiervoor gaat het bedrijf LivePerson Inc. in de arm nemen, een leverancier met veel ervaring op dit gebied. Dat meldt Internetweek.com vandaag.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

De ruim 46 miljoen EBay gebruikers kunnen binnenkort via een icoontje op de website een live-chat beginnen met de klantenservice van het bedrijf. Daarnaast kunnen klanten hier terecht voor informatie over de site en om klachten in te dienen. Bovendien wil EBay de tool gaan gebruiken om speciale aanbiedingen onder de aandacht te brengen. (wvv) Zie ook onze eerdere berichtgeving:Ebay wil betere identificatie kopers op veilingen - 8 mei 2002Ebay floreert - 19 april 2002EBay breidt uit naar China - 18 maart 2002

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in