Overslaan en naar de inhoud gaan

IBM begint 'IBM Inside'-campagne

IBM begint vandaag met een merkcampagne die enigszins lijkt op de 'Intel Inside'-campagne. De naam van de computergigant zal voortaan te vinden zijn op producten van andere leveranciers die gebruik maken van IBM-technologie.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Het eerste product dat binnen de campagne valt is de Nintendo GameCube, die vandaag in Japan zou worden geïntroduceerd, ware het niet dat die introductie met twee weken is uitgesteld. De spelcomputer krijgt een blauw-wit gestreept logo in de vorm van een vlag die meldt 'IBM Technology'. IBM betaalt niets voor die vermelding. Volgens IBM is de campagne niet bedoeld om met Intel te concurreren. Wel wil het bedrijf net als Intel laten weten wanneer een product op zijn technologie is gebaseerd. Andere consumentenproducten zullen volgen. De producenten daarvan kunnen volgens IBM ook hun voordeel doen met de naamsbekendheid van IBM. (fbl)

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in