Overslaan en naar de inhoud gaan

Servicemonteur gaat online en wordt voelspriet van bedrijf

‘Onze printer doet het niet’. De serviceafdeling van Nashuatec Benelux kijkt van een dergelijke melding niet op. Jarenlang deden de 420 servicemonteurs van de leverancier van printers, kopieerapparatuur en documentsoftware voor bedrijfsomgevingen hun ‘klus’, lieten de klant een handtekening zetten en gingen naar de volgende reparatie op hun lijst.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in