Overslaan en naar de inhoud gaan

Xerox neemt Duits Invoco over

De acquisitie van Invoco is een volgende stap in een reeks eerdere overnames door Xerox op het gebied van customer care services in Europa. Door de overname krijgen klanten van Xerox wereldwijd toegang tot de Duitstalige customer care-services. Daarnaast kan Invoco - met 1800 medewerkers - haar services ook aanbieden in andere Duitssprekende landen, waaronder Zwitserland en Oostenrijk.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Ervaring

Het in Hamburg gevestigde bedrijf heeft veel ervaring, vooral binnen de kabelindustrie. Xerox voegt zo een nieuwe discipline toe aan zijn customer care-kennisgebieden, waaronder telecom, transport, technologie, retail en reizen. Eerder nam Xerox al partijen over op het gebied van klantondersteuning, zoals Unamic/HCN (Benelux) in 2011 en WDS (Groot-Brittannië) en XL World (Italië) in 2012.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in