Xerox neemt Duits Invoco over
De acquisitie van Invoco is een volgende stap in een reeks eerdere overnames door Xerox op het gebied van customer care services in Europa. Door de overname krijgen klanten van Xerox wereldwijd toegang tot de Duitstalige customer care-services. Daarnaast kan Invoco - met 1800 medewerkers - haar services ook aanbieden in andere Duitssprekende landen, waaronder Zwitserland en Oostenrijk.
Ervaring
Het in Hamburg gevestigde bedrijf heeft veel ervaring, vooral binnen de kabelindustrie. Xerox voegt zo een nieuwe discipline toe aan zijn customer care-kennisgebieden, waaronder telecom, transport, technologie, retail en reizen. Eerder nam Xerox al partijen over op het gebied van klantondersteuning, zoals Unamic/HCN (Benelux) in 2011 en WDS (Groot-Brittannië) en XL World (Italië) in 2012.
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee