Overslaan en naar de inhoud gaan

Bij IT in de zorg draait het om de kunst van het weglaten

Met de coronacrisis ontstonden vorig jaar grote uitdagingen voor zorgverleners. Patiënten konden niet meer zomaar langskomen voor een consult, maar hadden wel zorgvragen. IT bood een uitkomst, maar lang niet iedereen is technisch vaardig. Hoe richt je voor deze eindgebruikers een systeem in wat ze snel snappen en kunnen gebruiken?
Arts, tablet
© Shutterstock.com
Shutterstock.com

Toen de coronacrisis afgelopen maart echt losbarstte met een intelligente lockdown, werd ook de fysiotherapie platgelegd. “We wisten niet hoelang dat ging duren en als we met zijn allen stil bleven zitten, dan konden we straks met iedereen weer vanaf nul beginnen”, vertelt Nicole Cleophas, manueel therapeut en mede-eigenaar van Fysiotherapie Veerkracht.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in