Overslaan en naar de inhoud gaan

'E-mail wint weer terrein op sociale media'

Sociale media zijn te vluchtig en bieden onvoldoende om klanten betrokken te houden bij je bedrijf, concludeert Jamie Turner. Hij signaleerde op een bijeenkomst georganiseerd door marketingbranchevereniging DDMA, dat steeds meer bedrijven hun aandacht weer terugleggen naar e-mail als communicatiekanaal.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Helemaal sociale media aan de kant schuiven, is volgens Turner ook niet verstandig. Hij pleit voor een geïntegreerde aanpak voorde communicatie met klanten. "Veel organisaties hebben te veel ingezet op de socialemedia-hype en zijn de rest van hun gereedschap vergeten."


Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in