IBM en Facebook pakken advertenties aan
Facebook’s advertentiesysteem wordt verrijkt met de kennis van IBM op het gebied van analytics, zodat de voorkeuren van de geanonimiseerde individuele consument veel nauwkeuriger ingeschat kan worden. Adverteerders kunnen zo een sterk gepersonaliseerde klantervaring bieden die wel effect sorteert.
Doorplaatsen
De adverteerders kunnen succesvolle Facebook campagnes ook kopiëren naar andere kanalen zoals fysieke winkels, websites en mobiele apps. Zo worden consumenten bereikt met advertenties op het moment dat ze daar het sterkst de voorkeur aan geven.
ThinkLab
Tevens starten IBM en Facebook een nieuw initiatief: het IBM Commerce THINKLab. Hierin zullen beide bedrijven innovatieve oplossingen ontwikkelen die voortvloeien uit specifieke klantvragen, bijvoorbeeld op het gebied van voorraadanalytics en prijsoptimalisatie. De wetenschappers, designers en experts van IBM kunnen zo oplossingen realtime in de markt testen. Nieuwe technologieën kunnen ze razendsnel uittesten en vervolgens integreren in één oplossing.
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee