Overslaan en naar de inhoud gaan

IBM en Facebook pakken advertenties aan

Facebook’s advertentiesysteem wordt verrijkt met de kennis van IBM op het gebied van analytics, zodat de voorkeuren van de geanonimiseerde individuele consument veel nauwkeuriger ingeschat kan worden. Adverteerders kunnen zo een sterk gepersonaliseerde klantervaring bieden die wel effect sorteert.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Doorplaatsen

De adverteerders kunnen succesvolle Facebook campagnes ook kopiëren naar andere kanalen zoals fysieke winkels, websites en mobiele apps. Zo worden consumenten bereikt met advertenties op het moment dat ze daar het sterkst de voorkeur aan geven.

ThinkLab

Tevens starten IBM en Facebook een nieuw initiatief: het IBM Commerce THINKLab. Hierin zullen beide bedrijven innovatieve oplossingen ontwikkelen die voortvloeien uit specifieke klantvragen, bijvoorbeeld op het gebied van voorraadanalytics en prijsoptimalisatie. De wetenschappers, designers en experts van IBM kunnen zo oplossingen realtime in de markt testen. Nieuwe technologieën kunnen ze razendsnel uittesten en vervolgens integreren in één oplossing.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in