Nieuw logo HP Enterprise erg 'simpel'
De splitsing van HP in HP Inc en HP Enterprise moet volgens de plannen op 1 november rond zijn. Het logo van Hewlett Packard Enterprise is 'afwijkend', beaamt Meg Witmann. Afwijkend van de concurrentie in kleur en vorm. Het logo is simpel omdat het 'eenvoudig moet zijn om zaken te doen met HP en het bedrijf wil er mee benadrukken dat het heel precies is met zijn werk, ontwikkeling en innovatie.
Op het podium van Discover verklaarden de HP-woordvoerders hoe belangrijk het voor hen was dat ze eigenlijk niemand hoefden uit te leggen waarom het bedrijf opsplitst. Toch blijkt dat toch niet voor iedereen even duidelijk te zijn, blijkt uit verklaringen van klanten die Computerworld in de zijlijn van het congres sprak. Zo zijn er zorgen over hoe de support van het bedrijf mee verandert. Ondersteuning is een van de belangrijkste redenen voor bedrijven om klant bij HP te blijven. De HP-officials doen er alles aan om de zorgen weg te nemen. De ondersteuning verbetert zelfs doordat meer aan proactieve support wordt gedaan, aldus HP.
The Machine zorgt voor een revolutie
"Heb vertrouwen in de wending. Heb vertrouwen in deze twee nieuwe bedrijven", verkondigde CEO Meg Whitman in haar keynote. In een interview met Re/Code zegt ze verder dat 'The Machine' een belangrijk product voor HP gaat worden waar al veel R&D-geld in is gaan zitten. De machine is een volledig vernieuwd systeem dat gebaseerd is op een nieuw type geheugen dat een volgende generatie computing inluidt. Whitman doelt daarmee waarschijnlijk op de memristor waar HP al langer aan werkt. "Als wij het niet doen, weet ik niet wie wel. Dell doet het niet en IBM zeker niet", zegt Whitman.
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee