Overslaan en naar de inhoud gaan

Emma-nl werkt aan gedragscode tegen spam

De E-Mail Marketing Association-Nederland, Emma-nl, wil zo snel mogelijk een pragmatische gedragscode opstellen voor e-mailmarketingactiviteiten. De oprichting van Emma-nl is vandaag bekendgemaakt door de drie initiatiefnemers, Claritas Nederland en de Amsterdamse e-mailmarketingbureaus Veritate Company en RapidSugar.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Inmiddels heeft een dertigtal bedrijven en organisaties aangegeven een lidmaatschap van Emma-nl te overwegen, zo melden de oprichters. Zij willen met Nlip de gedragscode vertalen in een hanteerbare technische oplossing. Doel is een effectief onderscheid mogelijk te maken tussen spam en gewenste e-mailmarketing. Emma-nl zoekt ook samenwerking met bijvoorbeeld DDMA, ECP.nl en Thuiswinkel.org.(pli)

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in