Overslaan en naar de inhoud gaan

Snelgroeier: securityscans van Nederlandse bodem

Hij komt het kleine koffiehuis binnen en opent excuserend zijn laptop. “Ik moet even iets checken: er is een wijziging in de backend.” Of dat wel klopt dus. Vanzelfsprekend wordt de publieke wifi van de ontmoetingsplek met AG Connect gemeden. CEO en oprichter Pieter Jansen van Cybersprint tethert zijn iPhone en gaat druk aan de slag. Een incident uitzoeken en afhandelen is altijd handwerk, vertelt hij terwijl de mogelijk verdachte wijziging wordt onderzocht.
Cybersprint-CEO Pieter Jansen
© Cybersprint
Cybersprint

“We hebben vorig jaar ‘start-up’ uit onze branding gehaald”, begint Pieter Jansen het gesprek. “We zijn nu een echt bedrijf geworden”, licht hij toe. Het verschil tussen start-up en de volgende fase (vaak wel scale-up genoemd) zit 'm in meer dan marketing en uitstraling. Het gaat ook om omzet, klanten én validatie, legt hij uit.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in