Overslaan en naar de inhoud gaan

Webwinkels nemen beveiliging niet serieus

Onlineconsumentenbestedingen zitten in de lift. Toch vertrouwen veel consumenten het bestellen via internet nog niet. En terecht. Het bestelproces op internet is vaak ondoorzichtig. De consument krijgt te weinig uitleg. Wettelijk verplichte informatie ontbreekt vaak (zie kader Informatieverplichtingen). Tevens is de consument op zoek naar meer klantvriendelijke webwinkels, waarbij hij niet steeds opnieuw een grote hoeveelheid gegevens hoeft in te vullen voordat een bestelling wordt geplaatst.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in