BA kiest SOA-oplossingen van Progress Software
Het gaat om 600 verschillende elektronische systemen en processen die nodig zijn om passagiers naar hun bestemming te vliegen. Het doel van British Airways is de ‘business agility’ vergroten zodat het eenvoudiger is om systemen uit te rollen en kosten en tijd te besparen. "De omgeving van het vliegveld is complex en de systemen zijn cruciaal voor een goede gang van zaken," zegt Gordon Penfold, CTO bij British Airways.
British Airways beschikt over 250 essentiële applicaties en heeft 25.000 gebruikers verspreid over 300 locaties wereldwijd. "Ons doel is de reiservaring van onze passagiers optimaliseren. De flexibiliteit van Progress’ SOA-portfolio stelt ons in staat de mogelijkheden van het e-commerce platform uit te breiden naar alle vliegvelden. Zo bieden we onze klanten meer en gebruiksvriendelijker mogelijkheden voor self-service."
British Airways zal onder andere gebruikmaken van de Progress' applicaties Sonic, ESB, Actional SOA Management en DataXtend Semantic Integrator.
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee