Overslaan en naar de inhoud gaan

Mixed reality al dagelijkse praktijk voor etalagepopbouwer

Hans Boodt bouwt etalagepoppen (mannequins) op maat voor de winkels van de allergrootste modemerken. Die stellen hoge eisen aan houding, materiaal, kleuren en afwerking van de poppen. Het bedrijf zet nu augmented reality in om samen met afnemers sneller tot een beter product te komen.
Hans Boodt mixed reality
© Snakeware
Snakeware

Afstemmen met de klant was voor Hans Boodt Mannequins altijd een complex proces. Ontwerpen werden tto drie jaar geleden eerst geschetst om vervolgens in klei aan de klant te worden getoond. Het vervaardigen van het kleimodel vond plaats in Taiwan. Had de afnemer commentaar op het ontwerp, moest de ontwerpafdeling in Nederland aan de slag om een nieuw ontwerp te maken en zo kon dat met de tussenstap in Taiwain een tijdrovend proces worden.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in