Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo krijg je inzicht in klantwaarde tijdens software-ontwikkeling

Veel softwareontwikkelingsteams werken op basis van een backlog. Zo’n backlog bevat een geprioriteerde lijst met uit te voeren werkzaamheden. De prioriteit van de werkzaamheden is gebaseerd op klantwaarde. Het uitgangspunt is dan ook dat meer klantwaarde zorgt voor meer omzet en succes.
Continuous Intelligence
© Shutterstock
Shutterstock

Maar hoe krijg je inzicht in klantwaarde? Je kunt je klant wekelijks met enquêtes bestoken, maar de enquête zelf komt de klantwaarde al niet ten goede. Gelukkig zijn er veel betere mogelijkheden. In dit artikel gaan we er dieper op in.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in