Overslaan en naar de inhoud gaan

Whitepapers

Vergroot het succes van marketing- en sales met een Customer Data Platform

Vergroot het succes van marketing- en sales met een Customer Data Platform

Vergroot het succes van marketing- en sales met een Customer Data Platform

Elke organisatie wil een sneller lead-to-order proces: met zo min mogelijk werk zoveel mogelijk leads genereren. Marketing en sales willen de leads zo efficiënt en succesvol mogelijk klaarstomen voor een consult of een verkoop. En als de klant binnen is, de customerlifetime value maximaliseren. Hoe optimaliseert IT dit proces? Een Customer Data Platform biedt uitkomst.

Een Customer Data Platform biedt allerlei voordelen voor de CMO én CTO:
•    Doeltreffende communicatie: marketing en sales doen het juiste aanbod op het juiste moment.
•    360 graden klantbeeld: elke afdeling heeft hetzelfde beeld van de klant en kan hierop acteren.
•    Minder beheerlast voor IT en veranderende informatiebehoeften zijn makkelijker te faciliteren.
•    Nieuwe databronnen zoals CRM in een handomdraai integreren. Zo worden marketing, sales en klantenservice nog doeltreffender.

Meer weten over de voordelen en benieuwd hoe je zo’n Customer Data Platform vormgeeft? In dit whitepaper ontdek je hoe je een CDP toekomstbestendig vormgeeft en welke waarde het oplevert voor je bedrijf.