Gastheren enthousiast over GirlsDay
Achter de schermen
De meiden kregen alle ruimte om een kijkje achter de schermen van Atos te nemen. Zo konden zij onder meer in het Business Technology & Innovation Center en The Store of the Future ervaren hoe het voelt om te shoppen in een toekomstige volledig digitale winkelomgeving.
Aanjager
“Technologie en IT zijn in dit digitale tijdperk dé aanjager van verandering en vooruitgang op sociaal, economisch en zakelijk gebied. We wilden laten zien dat IT helemaal niet saai is, maar een leuk en uitdagend vak”, vertelt Marianne Hewlett, Chief Marketing Officer bij Atos in de Benelux & the Nordics.
HPE in Amstelveen
Hewlett Packard Enterprise (HPE) was gastheer voor 35 meiden van het Keizer Karel College. Zij kregen tijdens hun bezoek de kans om op een leuke en leerzame manier kennis te maken met de technische en IT-oplossingen van HPE. Er was een ‘GPS speurtocht’, ze kregen les over het belang van security zoals wachtwoorden en speelden een real-life game op het kantoor van het IT-bedrijf.
En natuurlijk even allemaal op de foto met Bart Hogendoorn, managing director van HPE (rechtsvoor) en Bert Leegwater (linksvoor).
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee