Hippo draaide een uitstekend 2012
Naast Nederlands en Engels zijn nu ook versies in het Frans, Italiaans en Duits leverbaar.
Aanpassen aan de wensen
Brenninkmeijer: “Een CMS is nooit helemaal naar de zin van alle gebruikers. Mensen hebben specifieke wensen en die willen ze graag opgenomen zien. Daarvoor hebben we geregeld contact met partners en klanten over die extra features. Dit past in de trend dat steeds meer bedrijven op zoek zijn naar het verbeteren van hun ‘online customer experience’. En de veranderingen zijn echt niet altijd revolutionair, het is meestal doorborduren op bestaande thema’s.”
In 2012 verdubbelde Hippo het aantal partners in 5 verschillende landen en werd Hippo gelauwerd met 8 nationale en internationale awards, waaronder de Franse Open Innovation Award en de Europese Red Herring Award. “Ook stonden we op de Amerikaanse E-Content 100 lijst van meest innovatieve bedrijven en kregen we van Gartner een plaats toebedeeld in het Leading Quadrant”, aldus Brenninkmeijer.
Grote klanten erbij
In de VS is Hippo sinds kort in gebruik bij het Disney-concern, dat alle contacten met bezoekers van Disneyworld in goede banen leidt. Dan gaat het om ongeveer 1 miljard klantcontacten per jaar.
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee