Overslaan en naar de inhoud gaan

Hommen excuseert zich voor ING-storingen

“We moeten onze klanten excuses maken”, zei Hommen. De storingen zijn volgens hem in twee gevallen veroorzaakt door menselijke fouten. Hij ontkende dat de systemen van ING niet geschikt zijn voor de groei in het gebruik van internetbankieren.
Business
Shutterstock
Shutterstock


De problemen zijn inmiddels opgelost, gaf Hommen aan. “Het ging om incidentele problemen die nu zijn opgelost. De dienstverlening is weer terug op het niveau dat klanten van ons gewend waren.''

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in