Overslaan en naar de inhoud gaan

DSM over op BMC Remedy OnDemand

Met BMC Remedy OnDemand kan DSM IT zijn Service Management-aanpak verder uitbreiden en klanten beter ondersteunen door meer focus op process excellence te leggen in plaats van het ontwikkelen en beheren van de software en infrastructuur.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Tony Johnson, directeur Global Services DSM: "Wij kunnen nu direct voordeel behalen uit innovatieve functionaliteiten in self service en knowledge management." Deze maand zal de BMC Remedy OnDemand oplossing live gaan. De cloudstrategie geeft DSM de mogelijkheid om het gebruik eenvoudig uit te breiden door de elasticiteit van de oplossingen. DSM hoopt de klanttevredenheid en de kwaliteit van IT service delivery te verbeteren.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in