Apple jaagt klanten van de stoep
De voorraden in de winkel zijn echter uiterst beperkt, zegt een bron tegen Business Insider. Angela Ahrendts, hoofd retail bij Apple, meldt in een interne memo dat 'de dagen van wachten in de rij en duimen om een product te krijgen zijn over voor onze klanten', De Apple Store en onze online store maken het veel gemakkelijker om een Apple Watch en de New MacBook te kopen. klanten zullen exact weten waar en wanneer hun product arriveert', aldus het memo dat Business Insider in handen heeft.
Speciaal getraind personeel
De strategiewijziging is opmerkelijk. Apple heeft veel geïnvesteerd in het aanpassen van winkels op het bekijken en uitproberen van de nieuwe producten. Er is zelfs winkelpersoneel speciaal getraind om uitleg te geven over de Apple Watch. Door het nieuwe beleid zouden enthousiast gemaakte klanten dan zonder horloge de winkel moeten verlaten.
De Apple Watch komt vrijdag 24 april in winkels in Australië, Canada, China, Duitsland, Frankrijk, , Hong Kong, Japan, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. De introducte in andere landen volgt volgens topman Tim Cook 'snel', maar een datum is nog niet genoemd.
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee