Overslaan en naar de inhoud gaan

Gebruikers: 'Yahoo houdt ons gevangen'

De afgelopen 15 jaar was het een peuleschilletje om een account bij Yahoo om te zetten naar een andere e-mailprovider. Mails konden automatisch worden doorgestuurd en het hele proces was in een mum van tijd gepiept. Tegenwoordig ligt dat heel anders, wie wil overstappen zal zijn mails handmatig naar de nieuwe provider moeten zien te krijgen.

Volgens Yahoo hebben we te maken met een na-effect van de grote online inbraak waarbij de gegevens van zo'n half miljard gebruikers zijn gestolen. "Dat moeten we allemaal repareren en de 'auto-forward functie' is daarom tijdelijk even uitgeschakeld. Het probleem blijkt ook te spelen bij British Telecom (BT), die een deel van zijn mailverkeer laat afhandelen door Yahoo. Ook daar kunnen gebruikers hun account niet snel overhevelen naar een andere aanbieder.

Yahoo laat weten dat de zaak de volle aandacht van de technici heeft en dat er aan een oplossing voor de problemen wordt gewerkt.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in