Logitech gooit tech overboord
"De nieuwe naam weerspiegelt ook meteen de nieuwe structuur van ons bedrijf", zegt Alastair Curtis, chief design officer van Logitech. Het bedrijf heeft een aantal transformaties ondergaan, waarbij de nadruk veel meer is komen te liggen op design.
Minder techniek
Uiteraard speelt techniek nog wel een rol in de producten, alleen verdwijnt die langzaam naar de achtergrond. Er wordt veel meer gelet op het ontwerp van de spullen en het gemak waarmee de gebruikers er mee kunnen werken. In het bericht waarin de nieuwe naam naar buiten werd gebracht, spreekt Logitech over een aanzienlijke uitbreiding van het leveringspakket. Er werden geen specifieke producten genoemd, alleen dat het gaat om "producten die verder gaan dan alleen PC-randapparatuur. Het worden producten die je in elk facet van het dagelijks leven kunt tegenkomen", aldus de wat raadselachtige mededeling.
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee