Overslaan en naar de inhoud gaan

Google blijft in VS terrein winnen

Het aandeel van Google in de gegeven zoekopdrachten steeg van 59,8 procent in maart naar 61,6 procent in april. Zowel Yahoo als Microsoft moest terrein prijsgeven. Yahoo haalde in april 20,4 procent, tegen 21,3 procent in maart; Microsoft zakte van 9,4 naar 9,1 procent. Daarmee verstevigde Google zijn grip op de advertentiemarkt.
Business
Shutterstock
Shutterstock

De groei in het aantal zoekopdrachten lijkt inmiddels af te vlakken. comScore telde in april bij elkaar 10,58 miljard zoekopdrachten vanaf Amerikaanse pc’s. In maart waren dat er 10,77 miljard. Gecorrigeerd voor het feit dat maart een dag meer telt dan april betekent dat een groei van 1,5 procent.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in