Telfort en XS4ALL bieden ook televisie

In de toekomst valt voor KPN-klanten ook voordeel te halen als zij én mobiel bellen met KPN én thuis diensten van het bedrijf afnemen. Volgens het bedrijf zijn ze daar niet te laat mee. ,,Het moment waarop je zoiets oppikt, laat zich nauwelijks voorspellen'', aldus een woordvoerder. Nu is die ontwikkeling zich aan het versnellen, meent de onderneming. KPN hoopt meer diensten per huis te kunnen leveren.
KPN wil dichter bij de consument komen
Door meer winkels en een verbeterde klantenservice wil KPN dichter op de huid van de consument zitten en zijn reputatie verbeteren. "De dienstverlening is echt cruciaal'', aldus de woordvoerder. Het aantal winkels wordt uitgebreid van 217 nu naar 300 in 2015. Er wordt extra geld uitgetrokken voor het verbeteren van de klantenservice.
De callcenters worden anders ingericht zodat mensen niet meer van het kastje naar de muur worden gestuurd. Ook de website gaat op de schop. Het aantal gesprekken naar de callcenters moet met een kwart dalen en monteurs moeten minder vaak op pad gaan.
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee