Overslaan en naar de inhoud gaan

Sagent winnaar van MarTech Startup Award 2015

Sagent monitort het gedrag van het online winkelend publiek en geeft bedrijven inzicht in de wijze waarop ze klanten kunnen verleiden om op de koopknop te klikken. De technologie moet van webshopbezoekers betalende klanten maken.
Business
Shutterstock
Shutterstock

De MarTech Startup Award werd dit jaar voor het eerst uitgereikt. Doel ervan is bedrijven die software voor marketing, commerce, CRM en analytics maken, de erkenning te geven die zij verdienen. De prijs is een initiatief van CRUX en Adfogroep. Bedrijven die in aanmerking wilden komen voor deze prijs, moesten jonger zijn dan 5 jaar, software maken voor marketing, commerce, CRM en/of analytics, een duidelijke vorm van onderscheid bieden en bewezen hebben dat de software in een behoefte voorziet.

De jury bestond uit juryvoorzitter Willem Sijthoff (Sijthoff Media Groep en eigenaar Adfo Groep), Niels van Aalten (Partner Technology Fund Holland Venture) en Sander van der Blonk (managing partner CRUX). Het publiek dat aanwezig was bij het congres Marketing Technology 2015 besliste uiteindelijk - na een pitch waarin de genomineerden hun business case uitlegden - wie de prijs in ontvangst mocht nemen.

Met het winnen van de award ontvangt Sagent 30.000 euro aan mediaruimte op het platform van Adfo Groep, en marketingadvies van CRUX.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in