Overslaan en naar de inhoud gaan

Forse stijging bezoek digitaal loket Rotterdam

In 2013 werd er 1,7 miljoen keer een bezoek gebracht aan het digitale loket van Rotterdam. Dat constateert de gemeente in het burgerjaarverslag over 2013.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Het aantal fysieke bezoek en aan het gemeentelijk loket nam af met 25 procent. Wel steeg het aantal telefoontjes naar de gemeente in 2013 met 300.000 naar 1 miljoen. De vragen gingen vooral over afvalstoffenheffing, betalingsregelingen met de belastingdienst en uitkeringen of bijzondere bijstand.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in