Overslaan en naar de inhoud gaan

Helft huishoudens op 'triple-play'

53 procent van de Nederlandse huishoudens zou inmiddels gebruik maken van triple-play, dat door providers als Ziggo, UPC en XS4All sterk wordt aangemoedigd. 6 procent zou behalve webtoegang, IP-telefonie en IP-tv ook mobiele telefonie gebruiken van hun internetprovider.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Een en ander blijkt uit het rapport ‘Triple Play Insights Q4 2013’, waarvoor marktonderzoeker Telecompaper in het 4e kwartaal van 2013 zo'n 14.500 Nederlandse consumenten bevroeg.

Uit de antwoorden werd duidelijk dat Ziggo, UPC en KPN het meest succesvol zijn in hun strategie om abonnee tot triple-play over te halen. Dat lukt hen bij bijna 6 op de 10 klanten. Hun concurrenten Tele2 en Online komen niet veel verder dan 1 op de 4. Triple-play-consumenten blijken iets meer dan marktgemiddeld geneigd tot het kiezen voor pluspakketten, waarbij meer tv-zenders toegankelijk worden gemaakt.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in