Overslaan en naar de inhoud gaan

Telefoonaanbieder stopt campagne na klachten

Een van de meest gehoorde klachten van klanten van Hollandsnieuwe was dat het vaak niet goed ging als iemand ervoor koos hetzelfde mobiele nummer te willen houden. Consumenten die daarmee te maken hebben gehad, krijgen met terugwerkende kracht compensatie voor het teveel betaalde abonnementsgeld, zo zei de woordvoerder in het consumentenprogramma van AVROTROS.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Ook beloofde de woordvoerder dat Hollandsnieuwe de capaciteit van de klantenservice verdubbelt, de openingstijden van de helpdesk verruimt en dat het bellen naar de klantenservice tijdelijk gratis wordt.

Het bedrijf hoopt de problemen binnen zes weken op te lossen.

Niet alleen bij Radar kwamen veel klachten binnen. Eerder meldde de Consumentenbond al dat veel mensen zich bij hen hadden gemeld omdat de klantenservice van Hollandsnieuwe slecht bereikbaar was.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in