Overslaan en naar de inhoud gaan

Internetbankieren-app van ING onbruikbaar door storing

Inloggen op de mobiele app van ING voor internetbankieren werkt haperend en de functionaliteit van die app werkt nauwelijks tot niet. Gebruikers klagen online steen en been, AG Connect heeft deze storing geverifieerd en ING bevestigt het.
ING bank
© ING
ING

"Dank voor je bericht! Klopt inderdaad, onze collega's doen hun uiterste best om deze zo snel mogelijk weer draaiende te krijgen! Excuses voor het ongemak :)", reageert het webcareteam van ING op de mededeling dat de app 'er volledig uit ligt'. Ook in reactie op diverse andere storingsmeldingen van klanten bevestigt de bank dat er een probleem is met zijn Mobiel Bankieren App.

'Wordt aan gewerkt'

De nu binnenstromende meldingen lopen nogal uiteen. De ene gebruiker kan via de app niets overmaken, de andere gebruiker kan niet eens inloggen. Controle door AG Connect levert wel een inlog op, maar vervolgens een blanco venster en uiteindelijk een foutmelding. ING geeft op zijn consumentenwebsite voor internetbankieren ook de melding "Op dit moment is de Mobiel Bankieren App niet beschikbaar. Sorry, we werken aan een oplossing." Op de site voor zakelijke klanten wordt dit bericht nu niet weergegeven.

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in