Overslaan en naar de inhoud gaan

Salesforce.com koopt intelligentie in relatiebeheer

RelateIQ heeft technologie ontwikkeld die het Customer Relationship Management (CRM)-aanbod van Saleforce.com kan verrijken. Het bedrijf zet onder meer bigdata- en machinelearningtechnologie in voor het signaleren van gebeurtenissen in de markt die een effect hebben op bepaalde klanten in het bestand. De organisatie kan dan besluiten de klant proactief te benaderen.
Salesforce

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in