Nieuwe postdocs op gebied van Big Data
Deze opleiding is vooral bedoeld als strategisch-praktische opleiding voor professionals die bezig zijn met customer insights, data-analyse en marketing intelligence.
Het managen van customer insight
De postdoctorale opleiding Customer Insight & Marketing Intelligence benadert het vakgebied vooral vanuit strategie en management. Deze opleiding duurt eveneens 4 maanden, waarbij de nadruk ligt op het managen van 'customer insight'; hoe verkrijg je wat om de juiste strategische beslissingen te kunnen nemen? De postdoctorale opleiding is samen met onder meer drs. Frans Appels (voorzitter Webanalytics Vereniging Nederland) en Egbert Jan van Bel (schrijver en klantdata-specialist) ontwikkeld.
Gebrek aan kennis
Uit recent onderzoek van IBM blijkt dat veel organisaties onvoldoende zijn uitgerust om de enorme berg data waarover zij tegenwoordig beschikken relevant te maken. Dat zou vooral komen door het gebrek aan kennis. In dat gat wil Beeckestijn Business School springen met deze twee nieuwe opleidingen.
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee