Calco IT werft drop-outs in TAS Groep-stijl
De wervingsactie 'Zero to Hero' trekt met een stripverhaal de aandacht van drop-outs, die door een toekomstige collega van huis worden opgehaald en naar een autodealer gebracht. Daar wordt een test afgenomen en kennis gemaakt. Wie door de test komt, krijgt een aanbieding en mag de Masterclass in. De kanidaat mag ook meteen een Suzuki Swift meenemen.
Het is geen toeval dat de actie lijkt op de geruchtmakende wervingsactie van de TAS Groep in 1998 waarbij nieuwe medewerkers die een contract tekenden onmiddelijk een leaseauto mee naar huis kregen. Rene Scholte, destijds directeur van de TAS Groep, is nu directeur van Calco IT.
De wervingsactie moet Calco IT kandidaten, publiciteit en naamsbekendheid opleveren, zegt adjunct directeur Robert Gravekamp desgevraagd. "Bang voor negatieve publiciteit rond de actie ben ik niet. Negatieve publiciteit is ook publiciteit. De tijdens van de TAS Groep zullen helaas niet herleven, denk ik."
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee